• 1404/05/01 - 20:47
  • - تعداد بازدید: 217
  • - تعداد بازدید کنندگان: 202
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده پیراپزشکی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه برگزار شد.

352248.mp3 مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده پیراپزشکی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در این مراسم که با حضور دکتر نادر توکلی رییس دانشگاه و اعضای هیئت رییسه برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات دکتر نشاسته‌ریز، دکتر بهروز قنبری، عضو هیئت‌علمی دانشگاه، به‌عنوان سرپرست جدید دانشکده پیراپزشکی معرفی شد.
 
دکتر توکلی در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های گسترده دانشکده پیراپزشکی اظهار کرد: این دانشکده از پتانسیل‌های ارزشمندی در حوزه آموزش، پژوهش، بین‌الملل، فناوری و توسعه علمی برخوردار است. قطعاً با همراهی اعضای هیئت‌علمی و بهره‌گیری حداکثری از توان گروه‌های آموزشی، می‌توان مسیر پیشرفت و تحول را دنبال کرد.
 
 
 
  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 352248
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت