خانم مهندس سیده آزاده جلالی سمت : رئیس امور اداری مدرک تحصیلی : کارشناس ارشد تجهیزات پزشکی تلفن مستقیم : 88622650 داخلی:4555 |
|
شرح وظایف:
1. دریافت دستور و برنامه کار از ریاست محترم دانشکده
- نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
- صدور دستورهای لازم بمنظور ایجاد هماهنگی بین واحدهای تحت سرپرستی
- راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی و سازماندهی فعالیتهای مربوطه و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود اختیارات و مسئولیت واحدهای تحت سرپرستی
- نظارت بر حسن انجام امور بهبود مدیریت و تحول اداری
- نظارت و انجام امور سازمان مجازی و قطب دانشکده
- نظارت بر حسن انجام امور کارگزینی کارکنان برابر قوانین و مقررات استخدامی
- بررسی و کنترل نامه های تهیه شده و پاراف آنها
- بررسی و رسیدگی به امور حضور و غیاب ، عملکرد و ترفیعات
- نظارت و سرپرستی امور دفتری و بایگانی
- شرکت در کمیته ها سمینار ها و جلسه های مختلف و گزارش های لازم جهت استحضار ریاست محترم دانشکده
- نظارت بر انجام امور مربوط به خدمات و نظافت و پاکیزگی محوطه و خارجی دانشکده
- نظارت بر امور نقلیه دانشکده
- نظارت و کنترل خدمات فنی و تأسیسات دانشکده
- نظارت بر تمامی فعالیتها و اجرای کامل مقررات در انبارهای دانشکده
- نظارت بر کلیه امور کارپردازی واحد متبوع و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی
کارکنان
الهه روستائی |
کارگزین |
86704674 |
پروین نظری |
کارگزین |
86704678 |
ابوالفضل کبیری |
کارگزین |
86704615 |
آقای صحافی |
مسئول دبیرخانه |
86704683 |
پروین نظری |
مسئول واحد خدمات |
86704511 |
رضا محمودی |
مسئول انبار |
86704709 |
رضا فراهانی |
مسئول تدارکات |
86704687 |
عبدالکریم حسینی |
بایگان اداری |
86704617 |
عبدالله نقی زاده |
نامه رسان |
86704660 |
کریم نوبخت |
تاسیسات |
86704616 |
پیمان محبی |
تاسیسات |
86704616 |
شرح وظایف کارکنان کارگزینی:
- تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل انتقال . ترمیم حقوق – مرخصی – ترفیع و تنظیم آن به اطلاع مقام مافوق و رعایت قوانین و مقررات مربوط
- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واحد مربوطه به امور استخدام – تبدیل وضعیت استخدام- بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگان
- شرکت در کمسیون ها و جلسات مختلف
- پاسخگویی سریع و درست به کلیه همکاران
- انجام امور مربوط به تسهیلات رفاهی کارکنان
- انجام امور مربوط به بیمه کارکنان و وامهای آنان
- انجام سایر امور برابر مقام مافوق
- گزارش ماهانه حضور و غیاب کارکنان دانشکده
- محاسبه مرخصی استحقاقی در کارت مرخصی
- نظارت بر دستگاه – تایمکس
شرح وظایف مسئول دبیرخانه و نامه رسان:
1- ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره و موضوع و شماره آنها در دفاتر مربوطه
2-تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده و پیگیری آنها
3-تهیه گزارشات مورد نیاز مافوق
4-نظارت بر انجام امور دبیرخانه
5- انجام سایر امور برابر مقام مافوق
6- تحویل نامه ها از دبیرخانه به ستاد مرکزی دانشگاه
7-تحویل نامه های داخلی به واحد های دانشگاه
8- توزیع و پخش نامه های اداری و مالی
شرح وظایف مسئول خدمات:
1 . نظارت بر کلیه امور خدماتی دانشکده
2 . تعیین محل خدمت کارگران و جایگزین کردن نیروهای خدماتی
3 . سرویس دهی جهت برگزاری بهینه کلاسهای آموزشی ، تحقیقاتی ، سالن اجتماعات ، اتاقها و ...
5 . پیگیری و نظارت بر اقلام و اثاثیه واحد ها جهت نقل و انتقال
4 . انجام سایر امور محوله بر اساس دستور مقام مافوق
شرح وظایف دفتر فنی و تاسیسات:
- نظارت بر انجام کلیه تعمیرات وسایل و تجهیزات فنی ، برقی ،سرمایشی و گرمایشی
- نگهداری و کنترل مناسب دستگاهها و تجهیزات فنی تأسیساتی
- کنترل فعالیت های انجام شده در حوزه تأسیسات و فنی دانشکده
- ارائه گزارش و ضعیت های بحرانی در غیر مترقبه به مقام مافوق
- حضور به موقع در دانشکده در مواقع بحرانی و غیر مترقبه جهت رفع مشکلات فنی و تأسیساتی
- انجام سایر امور برابر مقام مافوق
شرح وظایف کارکنان انبار:
۱-تطبیق کالاهای خریداری شده و تحویل شده به انبار با نمونه اصل آنها
۲-رسیدگی موجودی انبار و صورت برداری از کالاهای موجود در انبار در فواصل معین و مطلع ساختن کارپرداز از جهت تجدید سفارش
۳-نظارت بر تمامی فعالیتها و اجرای کامل مقررات مالی و انبارداری در انبارهای تحت سرپرستی
۴-انجام سایر امور محوله از سوی مافوق
شرح وظایف مسئول تدارکات:
- انجام درخواست خرید واحد های دانشکده با نظارت رئیس امور اداری
- استعلام بهاء قبل از خرید اجناس و گزارش آن به رئیس امور اداری
- دریافت درخواست های خرید و بررسی آنها
- رسیدگی به برگه های استعلام بهای دریافتی
- راهنمایی کارپرداز در تهیه اقلام مورد نیاز
- رسیدگی به امضاء اسناد خرید برای تطبیق با مقررات مربوطه و امضاء آنها
- کسب نظرات واحدهای درخواست کننده کالا از نظر کیفیت کالای خریداری شده
- نظارت بر تنظیم اسناد خرید و بررسی ضمائم آن
- تهیه گزارش عملکرد
- انجام سایر امور بر اساس دستور مقام مافوق