خانم معصومه ابراهیمی

سمت: سرپرست امور مالی
تلفن : ۸۸۶۲۲۵۲
 ۸۶۷۰۴۶۹۵ , 

 

شرح وظایف:

         ۱-ارائه گزارشهای مالی (بودجه ای ، نقدینگی ،دارایی ها مالیه و بدهی) بر اساس اطلاعات موجود 
          در دفاتر به منظور آگاهی مقام مافوق
         ۲-پیگیری تأمین منابع مالی بر اساس تفاهم نامه تنظیم شده با ستاد به منظور تأمین نقدینگی
            لازم جهت هزینه های جاری و سرمایه ای.
         ۳ -نظارت بر ثبت حسابها و کلیه پرداختها (حقوق و مزایا و سایر)و اطمینان از ثبت دقیق رویدادهای مالی 
         ۴-کنترل و نظارت وتأیید امور مربوط به حسابداری انبار و اموال
         ۵-انجام همکاری و مکاتبات واحدهای درون سازمانی و برون سازمانی بر اساس درخواستهای واحدهای مذکور

        ۶-نظارت ، کنترل و تقسیم وظایف بین کارکنان تحت سرپرستی بر اساس شرح وظایف

        ۷-مشارکت در استقرار و بروز آوری سیستم حسابداری و شرکت در برنامه های مرتبط از جمله شرکت در جلسه

 

کارکنان

خانم حیدری حسابدار 86704691
ساناز ارشدی حسابدار 86704694
خانم شاکری حسابدار 86704697
مجتبی حقی مسئول اموال 86704550

 شرح وظایف حسابدارن:

کلیه پرداختهای پرسنلی از قبیل حقوق و مزایا ، اضافه کار، محرومیت از مطب ، حق ا لتدریس،
              پاداش و غیره

 -صدور گواهی حقوق و گواهی ضمانت وام جهت پرسنل رسمی ، پیمانی و قراردادی برای 
            کلیه بانکها و صندوق های قرض الحسنه

-اعمال کسورات قانونی و سایر کسورات و تهیه نامه های مربوطه و دریافت چکها و ارسال به موقع آنها 

-مکاتبه با اداره مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی ، بیمه خدمات درمانی، سازمان بازنشستگی
             و پیگیری قوانین مربوطه

-مکاتبات لازم با ستاد و اعمال تغییرات لازم در سیستم حسابداری

-نگهداری پرونده های پرسنلی و ضبط سوابق در پرونده های مربوط به پرسنل 

-تهیه مفاصه حساب برای کلیه افراد بازنشسته و انتقال یافته

-پاسخگویی سریع و درست به ارباب رجوع و پرسش کنندگان

-محاسبه دقیق دیون پرسنلی و ثبت مبلغ در لیستهای مربوطه و ارسال به ستاد مرکزی

-ثبت اسناد حسابداری بصورت سیستمی (اسناد حقوق و سایر

تهیه تراز آزمایشی و صورت مغایرتهای بانکی با توجه به نیاز واحد

 -دریافت صورتحساب بانکی و ثبت در سیستم حسابداری

تهیه گزارش های مورد نیاز مالی و رفع مشکلات موجود در ثبت اسناد

-تهیه اظهار نامه مالیاتی و ارسال آن به اداره مربوطه و ضبط و نگهداری نسخه ممهور شد

تلاش در استقرار و بروزآوری سیستم حسابداری 

-پیگیری نامه های ارسالی به ستاد در صورت نیاز

-صدور کلیه چکها برای تمامی حسابها بصورت جداگانه و تهیه کپی از آنها

-ثبت اسناد حسابداری بصورت سیستمی 

-تهیه تراز آزمایشی و صورت مغایرتهای بانکی با توجه به نیاز واحد

-دریافت صورت حساب بانکی و ثبت در سیستم حسابداری

تهیه گزارشهای مورد نیازمالی و رفع مشکلات موجود در ثبت اسناد

 - تلاش در استقرار و بروزآوری سیستم حسابداری

-صدور کلیه چکها اعم از کسورات حقوق و چکهای کارپردازی

-محاسبه حق التدریس و تنظیم لیست پرداخت

 

شرح وظایف مسئول اموال:

    1-تهیه لیست کلیه اموال موجود در واحد به تفکیک
   2-وارد نمودن لیست اموال و شماره اموال هریک در سیستم نرم افزاری 
   3-ارائه گزارش موجودی در پایان سال 
   4-تهیه لیست اموال زائد ، اسقاط و از رده خارج و ارائه به مقام مافوق جهت تصمیم گیری در مورد آن 
   5-تهیه لیست اموال تحویلی به هرفرد و رساندن آن به امضای فرد مربوطه در محل قابل دید
   6-ثبت هرگونه جابجایی اموال 
   7-حفظ و حراست از اموال تحویلی
   8-تهیه لیست اموال منقول ، مسروقه و ازبین رفته طبق آئین نامه مالی و معاملاتی و گزارش 
       به مقام مافوق 
  9-رعایت قوانین و مقررات اداری و نظم و انضباط