• 1402/09/06 - 07:19
  • - تعداد بازدید: 123
  • - تعداد بازدید کنندگان: 105
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

نشست هم اندیشی هیئت رئیسه دانشگاه با اعضای هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی

نشست هم اندیشی دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه با اعضای هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

319583.mp3 نشست هم اندیشی هیئت رئیسه دانشگاه با اعضای هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: پروژه بسیار پیچیده بیمارستان امام خمینی شهریار که دارای مشکلات زیادی بود و در مدت 34 سال موفق به بهره برداری آن نشده بودند، به مدت 14 ماه به مرحله بهره برداری رسید.
وی با اشاره به پیگیری کیفیت آموزش به عنوان یکی از اهداف نسل یک؛ کار آفرینی و ارتباط با صنعت را به عنوان اهداف ویژه دانشگاه نسل سوم برشمرد.
پازوکی با بیان لزوم ایجاد منابع پایدار برای دانشگاه تصریح کرد: انجام فعالیت های آموزشی در شرکت های دانش بنیان و ارتباط با صنعت به تربیت دانشجوی هدفمند منجر می شود.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: دانشکده پیراپزشکی در سطح منطقه و دنیا به خصوص بحث هوش مصنوعی و رقابت های دانشگاهی اعتلا یابد.
دکتر علی نشاسته ریز رئیس دانشکده پیراپزشکی ضمن معرفی گروه های آموزشی و مقاطع تحصیلی گفت: این دانشکده دارای 13 آزمایشگاه و 18 کلاس درس است که در راستای اهدف راهبردی دانشگاه به آموزش دانشجویان می پردازد.
وی افزود: حرکت به سمت دانشگاههای نسل نو، توسعه فناوری، تولیدات دانش، اشتغال زایی و تربیت کارآفرین مبتنی بر نیازهای بازار سلامت؛ استقرار رویکرد دانشگاه الکترونیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی؛ تقویت، بازسازی و توسعه شبکه بهداشتی و درمانی در جهت عدالت در سلامت با حمایت خاص از سیاست جمعیتی و ... از جمه اهداف راهبردی دانشگاه است.
دکتر نشاسته ریز در ادامه دوره های مهارت آموزی کوتاه مدت تئوری ـ عملی کمیته درآمدزایی دانشکده پیراپزشکی را معرفی کرد و گفت: از جمله دستاوردهای اخیر دانشکده پیراپزشکی؛ کسب رتبه سوم در پژوهش در بین دانشکده های پیراپزشکی سراسر کشور، جذب رتبه های 1 تا 5 کنکور سراسری 1403 ـ 1402 در دانشگاه علوم پزشکی ایران، در رشته های آموزش هوشبری ـ تکنولوژی اتاق عمل ـ خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون ـ میکروب شناسی مواد غذایی؛ توسعه زیرساختهای آموزشی دانشکده ؛ برگزاری 5 دوره آموزشی حفاظت پیشرفته پرتوی ویژه گروه های درمانی از جمله پزشکان عمومی، پرستاران و متخصصین طب اورژانس ,حرکت به سوی بین المللی شدن دانشکده و جذب دانشجوی بین الملل و برگزاری کلاسهای آموزشی آنلاین برای کشور سوریه و... است.
 
  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 319583
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت