• 1403/05/24 - 11:20
  • - تعداد بازدید: 13
  • - تعداد بازدید کنندگان: 13
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

سامانه خدمات متنی هوشمند TexReady

سامانه خدمات متنی هوشمند TexReadyجهت تسهیل در استفاده از نگارش متون علمی با استفاده از سکوی LaTeX و بهره‌مندی از ویژگی‌های منحصربفرد آن در مرکز داده مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات نصب و راه‌اندازی شده است.

336956.mp3 سامانه خدمات متنی هوشمند TexReady

به اطلاع می رساند

جهت تسهیل در استفاده از نگارش متون علمی با استفاده از سکوی LaTeX و بهره‌مندی از ویژگی‌های منحصربفرد آن، سامانه خدمات متنی هوشمند موسوم به TexReady توسط گروه استارتاپی متشکل از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، توسعه داده شده و در مرکز داده  مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه نصب وراه‌اندازی شده است. سامانه مذکور از طریق آدرس https://latex.iums.ac.ir  قابل دسترس می‌باشد.  با استفاده از این سامانه، دیگر نیازی به نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار LaTeX‌ روی کامپیوتر شخصی نمی‌باشد و دانشجویان و اساتید به صورت برخط و تنها از طریق مرورگر قادر خواهند بود به این سامانه متصل شوند. ایجاد حساب کاربری در آدرس https://latex.iums.ac.ir/register/  و با اکانت ایمیل دانشگاهی (صرفا اکانت ایمیل دانشگاه علوم پزشکی ایران)، قابل انجام است.  

ضمنا تیکتینگ درخواست رفع مشکل سامانه LaTeX‌ در سامانه تیکتینگ دانشگاه راه‌اندازی شده است. با توجه به راهنمای پیوست، کاربران سامانه در صورت هر گونه مشکل، درخواست‌های خود را از طریق سامانه تیکتینگ دانشگاه با آدرس https://ticket.iums.ac.ir  ثبت و پیگیری نمایند. لازم به ذکر است نحوه ورود به سامانه از طریق اکانت دانشگاهی بوده که در راهنما توضیحات لازم ارائه شده است.

راهنمای سامانه تیکتینگ

راهنمای سامانه ویرایشگر و پردازشگر

  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 336956
:
کلیدواژه ها
آزاده آزادمهر
خبرنگار

آزاده آزادمهر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت