• 1402/03/30 - 13:17
  • - تعداد بازدید: 129
  • - تعداد بازدید کنندگان: 106
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

جلسه شورای فرهنگی دانشکده

اعضای هیأت علمی عناصر کلیدی و اصلی فرهنگ در دانشگاه هستند

16512.mp3 جلسه شورای فرهنگی دانشکده

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی جلسه شورای فرهنگی دانشکده با حضوردکتر برادران  معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه و جمعی از مدیران

آن مجموعه و اعضای شورای فرهنگی دانشکده امروز سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات شهید مفتح دانشکده برگزار شد .

 

در این جلسه ابتدا دکتر معروفی به معرفی اجمالی از دانشکده پرداخت و در ادامه دکتر طریقی گزارشی در زمینه فعالیتهای فرهنگی ودانشجویی انجام شده در دانشکده ارائه داد.

 دکتر نشاسته ریز اعضای هیأت علمی را به عنوان عناصر کلیدی و اصلی فرهنگ در دانشگاه دانست وگفتاعضای هیئت علمی به دلیل تعامل نزدیک و رودر رو با دانشجویان در نوک پیکان مسئولیت خطیر تجهیز دانشجو به معرفت آموزشی و فرهنگی شدن دانشجو قرار دارندو بر لزوم داشتن برنامه و آموزش در این زمینه تاکید کرد و گفت برای کار فرهنگی در دانشگاه نیازمند ابتکار و نوع آوری هستیم .

حنانی به نبودن راهکار مشترک در برخورد با مسائل فرهنگی اشاره کرد.

 دکتر دنیوی از نیاز به انجام کارهای تحقیقاتی در زمینه فعالیتهای اجرایی جهت دستیابی به راهکارهای صحیح تر در مسائل فرهنگی گفت.

دکتر ملکی هم بر لزوم همه جانبه نگر بودن در مسائل فرهنگی تاکید کرد.

در ادامه  تقوی مشاور اجرایی معاون دانشجویی با اشاره به امتیازات دانشکده پیراپزشکی از جهت قرار گیری در پردیس دانشگاه و داشتن پتانسیل خوب جهت کار فرهنگی اشاره کرد و گفت برگزاری مناسبت‌ها مثل جشن فارغ التحصیلی ،اعیاد و مناسبت‌ها در هر دانشکده ای متناسب با شرایط دانشکده ها می باشد.

آقای پیروی مشاورمعاون دانشجویی وفرهنگی در امور سلامت روان  با اشاره به نقش اساتید در مسائل فرهنگی تاکید کرد این مهم باید در انتخاب و ارتقائ اساتید لحاظ گردد و همچنین گفت جلسات آموزشی جهت اساتید را می‌توان از همین دانشکده کلید زد و همچنین از تغییر کل محتوای درس مهارت‌های زندگی برای دانشجویان خبر داد.

ایرانپوری مدیر فرهنگی و فوق برنامه هم ضمن ابراز رضایت از برگزاری این جلسه مشترک در دانشکده پیراپزشکی به لحاظ مسائل اساسی مطرح شده  عنوان کرد حوزه فرهنگی تک بازیگر نیست و یک کار جمعی است و گفت برای حرکت فرهنگی هم اساتید هم کارکنان و هم دانشجو باید مشارکت داشته باشند.و به چگونگی برگزاری و رسیدگی به مطالبه‌های دانشجویی در جشن‌های فارغ التحصیلی اشاره کرد.

در پایان دکتر برادران معاون دانشجویی ،فرهنگی دانشگاه گفت بالاترین متولی مسائل فرهنگی دانشگاه شورای فرهنگی دانشگاه است و  به تشکیل کمیته مهارت اجتماعی در دانشگاه اشاره کرد وی ادامه داد برخورد سلبی با دانشجویان  نازل‌ترین نوع اقدام است و تاکیدکرد: باید به گونه‌ای برخورد شود تا دانشجو به این باور برسد که باید ارزش‌ها و هنجارها را رعایت نماید. و گفت هدف تربیت دانشجوی چند بعدی می باشد و بر شناخت و  فعال کردن ظرفیت‌ها تاکیدکرد.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 16512
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت