نکات مهم در ارزیابی درس سمینار دانشجویان رشته رادیولوژی مقطع کارشناسی

ارزیابی موضوع و روند کار

  • عدم تاخیر در تعیین موضوع؛
  • انتخاب منابع معتبر و به روز؛
  • تناسب موضوع و محتوای ارائه با رشته تحصیلی؛
  • ارائه گزارش ماهیانه در طول ترم به استاد راهنما.

 

ارزیابی فایل ارائه

  • بیان عنوان ، نام دانشجو، راستاد راهنما و منابع؛
  • مطالب شامل مقدمه، هدف، مواد و روش، نتایج، بحث؛ نتیجه گیری و منابع؛
  • سازماندهی و سادگی اسلایدها؛

      (فونت مناسب و خوانا، تصاویر مرتبط، رعایت قواعد نگارشی، اجتناب از اسلایدهای پر، درج شماره اسلاید)

  • استفاده مناسب از تصویر، نمودار، جدول و آنالیز آماری؛ 
  • آنالیز کمی و کیفی داده ها؛
  • جمع بندی مطالب با توجه به عنوان مقاله و موضوع انتخابی؛
  • بیان محدودیت های مطالعات و ارائه پیشنهادات.

 

 

ارزیابی سخنران

  • رعایت زمان؛
  • تسلط به موضوع و توانایی تفسیر موضوعات؛
  • سادگی و روانی بیان؛
  • توانایی انتقال مفاهیم (استفاده از زبان بدن، ارتباط چشمی و ابزار کمک آموزشی)؛
  • سازماندهی و انسجام مطالب؛
  • توانایی پاسخگویی به سئوالات؛
  • خلاقیت و طرح ایده تحقیقاتی ارزشمند.

 

نظم و هماهنگی  گروهی و حضور کامل در جلسات ارائه

  • دانشجویان وظف اند تا زمان مشخص شده  بعد از شروع نیمسال تحصیلی، گروه اجرایی سمینار متشکل از نمایندگان  را تعیین و به اطلاع گروه برسانند.
  • گروه اجرایی مسئول هماهنگی های لازم با گروه و یا مسئول درس در خصوص رزرو سالن برگزاری، اداره جلسات سمینار، گرآوری­مطالب، تهیه پوستر و اطلاع رسانی لازم در سطح دانشکده می باشند.