دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • اساتید
  • دانشجویان
  • کارکنان
  • دسترسی سریع
  • پیوندهای مفید


سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی



سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی

سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

دفتر توسعه آموزش(EDO)

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 
معرفی دفتر توسعه آموزش
اهمیت و ضرورت توسعه‌ی راهبردی و هدفمند نظام آموزشی، ارتقاء نظام ارزشیابی و سنجش آزمون‌ها، بسط و گسترش آموزش پاسخ‌گو و عدالت محور، توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های آموزشی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بر کسی پوشیده نیست. لذا، به منظور تسهیل و نیل به این اهداف و نیز فراهم نمودن بستر اجرایی لازم، دفتر توسعه‌ی آموزش دانشکده (EDO) با نظارت مرکز مطالعات و توسعه‌ی آموزش علوم پزشکی دانشگاه (EDC) فعالیت می‌نماید. در واقع، دفتر توسعه‌ی آموزش دانشکده در قالب بازوی حمایتی توسعه‌ی زیرساخت‌های معاونت آموزشی دانشکده در حیطه‌های شش‌گانه‌ی مدیریت و رهبری آموزش، ارزشیابی، پژوهش در آموزش، برنامه ریزی درسی، توانمند سازی اعضای هیئت علمی و آموزش پاسخ‌گو با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های بالقوه‌ی دانشکده و با توجه به شناخت نیازهای حرفه‌ای جامعه‌ی هدف، در جهت تحقق اهداف مشخص ایفای نقش می‌کند.
دفتر توسعه‌ی آموزش دانشکده‌ی پیراپزشکی در سال 1374 تاسیس شده و در حال‌حاضر با مدیریت و مسئولیت جناب آقای دکتر شهنام صدیق معروفی فعالیت می‌نماید.
 
 
طرح درس تکمیل شده اساتید

دکتر فرهاد ذاکر

دکترسید امیر پزدان پرست

دکتر مینو شهیدی

دکتر حسین نوروزی

خانم شیلا هاشمی

خانم بهناز قره گزلو

خانم مهرانگیز کاویانی

دکتر عبدالحسین ناصری

دکتر ارشد حسینی

دکتر ندا گرد افشاری

دکتر پرستو طریقی

دکتر معصومه کوروش آرامی دکتر شهنام صدیق معروفی
آقای محمد صادق احمدی دکتر عشاقی
دکتر سوسن چراغی خانم مهشید بهنام
دکتر فاطمه ملکی دکتر منیره محسن زادگان
دکتر رضا پایدار دکتر رضا نشاسته ریز
دکتر اصغر مازیار دکتر ژیلا رجایی
دکتر احدی دکتر پیدایش
دکتر مهدوی دکتر حسینی پویا
مهندس نازیلا عظیمی

 


دفعات مشاهده: 244 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر